להתחברות

מגדר

בעד

בעד

יש לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר

38
נגד

נגד

אין לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר

6
sources

האם לפי דעתכן.ם
כל סטודנט.ית במכללה
חייב.ת לעבור קורס בלימודי מגדר?

The Edited Issue

  • עורך

    מדוע יש לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר? כדי לכתוב אנא לחצו על כפתור התגובה באדום מתחת לעמדה. מדוע יש לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר? כדי לכתוב אנא לחצו על כפתור התגובה באדום מתחת לעמדה. (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    מדוע יש לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר? כדי לכתוב אנא לחצו על כפתור התגובה באדום מתחת לעמדה. מדוע יש לחייב כל סטודנט.ית במכללה לעבור קורס בלימודי מגדר? כדי לכתוב אנא לחצו על כפתור התגובה באדום מתחת לעמדה. (צפיה בדעה במקור)
  • רום חליף

    מגדר הוא נושא שנמצא בתהליך התקדמות תמידי וקשור לכל גיל באשר הוא. כל מחנך צריך להיות חשוף לנושא ולדעת להעלות… מגדר הוא נושא שנמצא בתהליך התקדמות תמידי וקשור לכל גיל באשר הוא. כל מחנך צריך להיות חשוף לנושא ולדעת להעלות אותו בקרב התלמידים. (צפיה בדעה במקור)
  • חן פרנקל זיו

    יצירת שוויון העלאת המודעות לפערים חברתיים ולעולם מושגים חדש בעולם מתקדם וליברלי יצירת שוויון העלאת המודעות לפערים חברתיים ולעולם מושגים חדש בעולם מתקדם וליברלי (צפיה בדעה במקור)
  • סאלי סמרה

    I think that we should not, because when we are giving it too much attention we make the subject more… I think that we should not, because when we are giving it too much attention we make the subject more problematic, I think we should just deal with it as a normal subject and just give each one the opportunity to be him/herself without talking about it too much. If we are aiming to remove the difference between genders, I think that a first good step could be not talking about the gender differentiation between both(Or even more)of them. (צפיה בדעה במקור)
  • אור זרביב

    דבר ראשון כי בתור מורים ומחנכים ניאלץ להתמודד עם סוגיות מגדריות בכיתות. דבר שני, כפיית לימודי מגדר תפתח את הנושא… דבר ראשון כי בתור מורים ומחנכים ניאלץ להתמודד עם סוגיות מגדריות בכיתות. דבר שני, כפיית לימודי מגדר תפתח את הנושא גם לשיח גברי. כיום זה תחום מחקר שדנות בו בעיקר בנשים, וצריך להנגיש אותו לגברים. אולי בכפייה.   (צפיה בדעה במקור)
  • ראיה כתאני

    לדעתי, קורס מגדר הוא מאוד חשוב מכיוון שזה מרחיב את האופקים של הסטודנטים. במיוחד הסטודנטיות, ילמדו מה זה פימיניסטיות ואיך… לדעתי, קורס מגדר הוא מאוד חשוב מכיוון שזה מרחיב את האופקים של הסטודנטים. במיוחד הסטודנטיות, ילמדו מה זה פימיניסטיות ואיך זה התחיל ואז זה חלק גדול מהשינוי בימינו. זאת ועוד, ברגע שזה חובה זה מעודד את הדטודנטים ללמוד את זה ואז הם יגלו וילמדו מדע חשוב שאף פעם לא למדו, וכך תעלה המודעות של הדור הזה- בתור מורים לבית הספר אז יש לסטודנטים האלה השפעה מאוד גדולה על הדור הבא. בסופו של הדבר, גם אם זה לא מעניין משהו, אך בטח כשהוא ילמד את זה הוא יצא עם הרבה דברים משמעותיים שיכולים לעזור לו בחיים האישיים, החברתיים והמקצועניים. (צפיה בדעה במקור)
  • מתן דרעי בדש

    צריך לחייב. מתוך הבנה שמה שלא נכנס לקאנון - לא הוקע ממנו רק בגלל חוסר עניין או רלוונטיות להיסטוריה והתרבות האנושית.… צריך לחייב. מתוך הבנה שמה שלא נכנס לקאנון - לא הוקע ממנו רק בגלל חוסר עניין או רלוונטיות להיסטוריה והתרבות האנושית. אלא שישנם מניעים פוליטים או חברתיים אחרים שהשפיעו על כך. חינוך מחייב ירחיב את ההכרות שלנו עם טקסטים נשיים, שפסחו עליהם, ובחינה מחודשת של התאמתם לקאנון התרבותי של החברה. בחירת התכנים ההיסטורים לחברה, היא מעשה יותר עכשווי מאשר מהעבר. והחברה הנוכחית הליבראלית המתוקנת היא פמיניסטית. כלומר, מבקשת להתנגד לתפישה פוליטית כלכלית ותרבותית, הממקמת נשים בעמדות נחותות. מתן (צפיה בדעה במקור)